Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Personalizace výsledků

Je běžné, že se vám budou zobrazovat personalizované výsledky vyhledávání na základě vaší historie vyhledávání a geolokace, pokud jste tuto funkci v Googlu výslovně nezakázali.

Znamená to, že zejména Google schraňuje všechny možné dostupné informace o každém z nás a na základě digitální stopy upravuje výsledky vyhledávání, která vám předkládá. Od roku 2009 není ani nutné přihlášení k účtu Google, aby se zobrazovaly výsledky přizpůsobené na základě vaší nedávné historie vyhledávání.

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Personalizované výsledky vyhledávání si můžete otestovat zapnutím anonymního režimu v prohlížeči (Chrome = CTRL + SHIFT + N) a nebo přepnutím se do jiného města pomocí změny IP adresy přes VPN.

Ve výsledku lze tedy říct, že každý uživatel může vidět trochu jiné pořadí pozic výsledků vyhledávání a proto neexistuje u Googlu něco jako první pozice platná pro všechny. Seznam.cz dle dostupných informací zatím nic takového nedělá a ani se o to pravděpodobně nebude zatím pokoušet.

Autor faktoru: Dalibor Jaroš (Collabim) & Tomáš Zahálka (SEO konzultant)

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Které vyhledávače tento faktor ovlivňuje?

: Google
Pozitivně
: Seznam
Bez vlivu

Míra závažnosti: Vysoká
Typ SEO:
Off-page (linkbuildeři)

Příklady z praxe

Přidat příklad z praxe

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit