Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Využití nadpisů H1 brzy dozná změn

Podle vyjádření Johna Muellera z Google zřejmě budeme muset přehodnotit dlouho zažité pravidlo, že co není v H1, jako by pro vyhledávače neexistovalo. Poslechněte si jeho vyjádření (v angličtině):

V odpovědi na dotaz uživatele ve videu uvedl, že stránka může fungovat dost dobře bez žádného nadpisu úrovně H1 stejně jako s pěti. Není horní ani spodní limit jejich využití.

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Využití nadpisů úrovně h1 bude i nadále důležité z hlediska čitelnosti textu. Především pro mobilní zařízení jsou větší nadpisy použitelnější. S využitím různého počtu elementů úrovně h1 na stránce se počítá zejména v souvislosti s protokolem html5 a s přístupem “mobile first”, takže bychom se toho neměli obávat.

To, co bude i nadále důležité pro identifikaci obsahu stránky (a možá ještě dříve než v minulosti), bude title stránky. O elementech h1, title nebo meta description jsme na Collabimu již psali.

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit