Podle vyjádření Johna Muellera z Google zřejmě budeme muset přehodnotit dlouho zažité pravidlo, že co není v H1, jako by pro vyhledávače neexistovalo. Poslechněte si jeho vyjádření (v angličtině):
V odpovědi na dotaz uživatele ve videu uvedl, že stránka může fungovat dost dobře bez žádného nadpisu úrovně H1 stejně jako s pěti. Není horní ani spodní limit jejich využití.
Je pro vás SEO zatím velká neznámá a chcete se dozvědět, co to obnáší? Vydali jsme knihu, která obsahuje všechny základní informace a postupy, které pro SEO budete potřebovat. V knize najdete vysvětlení základních SEO pojmů, metody pro optimalizaci nebo třeba i to, jak SEO vyhodnocovat. Chci knihu Základy SEO: Jasně a stručně >>
Využití nadpisů úrovně h1 bude i nadále důležité z hlediska čitelnosti textu. Především pro mobilní zařízení jsou větší nadpisy použitelnější. S využitím různého počtu elementů úrovně h1 na stránce se počítá zejména v souvislosti s protokolem html5 a s přístupem “mobile first”, takže bychom se toho neměli obávat.
To, co bude i nadále důležité pro identifikaci obsahu stránky (a možá ještě dříve než v minulosti), bude title stránky. O elementech h1, title nebo meta description jsme na Collabimu již psali.
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>
Společnost Google na konci října uspořádala summit Web Creator, na kterém mmj. došlo i na zmínku o nové aktualizaci vyhledávače, kterou Google plánuje vydat... Detail článku »
Seznam nás po nějakém čase opět pohostil novinkou ve vyhledávání. Tentokrát prošlo několika změnami obrázkové vyhledávání. To získalo nový design, který zahrnuje organické výsledky... Detail článku »
V minulosti jsme informovali o zásadách Google, které se týkaly tzv. zneužití reputace. Jednalo se o snahu zabránit případné manipulaci s tzv. “link juicem”... Detail článku »
Před necelými dvěma týdny jsme informovali o výrazné fluktuaci výsledků ve vyhledávání na Googlu, která trvá již několik měsíců. Za poslední měsíc výsledky začaly... Detail článku »
Zdá se to jako již nesčetněkrát přehraná páska v trampském magneťáku, ze kterého znějí stále stejné šlágry. Fluktuace pozic od vydání srpnového updatu pokračuje.... Detail článku »
Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!