S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Seznam upravuje využití frázové shody při zobrazování inzerce

Pokud inzerujete na Seznamu, zbystřete.

Od 1. října Seznam nasazuje updatované nastavení tzv. frázové shody. Co to znamená?

Frázová shoda je jedna z možností nalezení shody vyhledávaného klíčového slova a slova, na které inzerujeme. Doposud byl inzerát zobrazen pouze v případě, že se vyhledávaná klíčová slova shodovala zčásti nebo zcela se slovy, která inzerát spouští.

Frázová shoda
zdroj: https://blog.seznam.cz

 

Nově se budou zobrazovat i takové inzeráty, které se spustí na hledanou frázi i v případě, že se tato fráze nebude shodovat s inzerovaným slovem doslovně. Například pokud hledající použije skloňování, množné číslo apod. Máte tudíž šanci oslovit více potenciálních zákazníků. Ale velmi pravděpodobně se také budete potkávat s větší konkurencí.

Čeština je krásný jazyk, ale raději se podívejte, která klíčová slova jsou pro Váš business skutečně hledaná a na která již máte pozice.

 

 

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit