S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Seznam aktualizoval vyhledávací algoritmus

Aby nebylo poslední dobou málo změn vyhledávacích algoritmů Google, přidal se i český Seznam.

Minulou středu 13.11. byl aktualizován jeden z modelů, které Seznam používá pro vyhodnocování pořadí stránek. Tento model Seznam nazývá „užitečnost“ a má zjišťovat, které stránky na zadaný vyhledávací dotaz uspokojí více uživatelů. Jinak řečeno, které stránky jsou pravděpodobně užitečnější. Seznam vychází z jednoduché hypotézy, že stránky obsahující obsáhlejší nebo obecnější informace budou vnímány jako užitečnější než stránky, na nichž moc informací není.

Na rozdíl od posledního update Google algoritmu, kdy se změny výrazněji neprojevily v měřeních volatility, to v případě Seznam vypadá na mnohem větší zásah.

Pozorujete nějaké výkyvy v návštěvnosti Vašich webových stránek? Změřte si změny pozic klíčových slov (nejen) pro vyhledávač Seznam. Snadno uvidíte, zda se Vás změna vyhledávacího algoritmu nějak dotkla.

 

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit