Může se Vám to zdát jako nesmysl, ale je to možné. Dokonce se zdá, že půjde o čím dál častější jev. Jak zaznělo na konferenci SMX East v New Yorku minulý týden, z vyhledávání na internetu s nulovým počtem prokliků se stává trend. Již v prvním pololetí 2019 vyšla studie poukazující na fakt, že přibližně polovina hledání přes Google končí bez dalšího prokliku. Znamená to, že na stránce Googlu s výsledky vyhledávání hledající skončí.
S tím, jak Google postupně zavádí rozšířené výsledky vyhledávání v dalších a dalších oblastech, odpadá hledajícím nutnost proklikávat se k dalším informacím. Tento trend je patrnější především u mobilních zařízení, pro něž jsou karty rozšířených vyhledávání velmi vhodné, jak je vidět i z následujícího grafu.
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>
Co se s tím dá dělat? Podle Randa Fishkina ze společnosti SparkToro, která se na konferenci prezentovala, zřejmě nezbude nic jiného, než se zaměřit na budování brandu a obsahu, aby lidé chtěli hledat přímo Vaši stránku. Jedním ze způsobů, jak tomu napomoci, je vytváření velmi žádaného obsahu. Pro inspiraci si přečtěte náš článek na téma SEO copywriting. Mnohem důležitější bude také textace meta popisků a titulků webových stránek tak, aby okamžitě zaujaly hledající.
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>
Není to tak dlouho, co Google testoval výsledky vyhledávání. Už pár dní pozorujeme, že Google v některých chvílích opět neposkytuje počet výsledků ve vyhledávání.... Detail článku »
Google se po relativně dlouhé době ohlásil s novými aktualizacemi. Naposledy informoval v listopadu 2023 o aktualizaci jádra vyhledávače a krátce poté ještě o... Detail článku »
Před nedávnem Google provedl změnu ve fungování operátoru “allintitle:”, kterým se dalo filtrovat výsledky vyhledávání podle toho, zda se klíčové slovo vyskytuje v titulku... Detail článku »
Odlišné fungování operátoru “allintitle” V posledních dnech jsme zaznamenali, že operátor “allintitle:” začal fungovat trochu jiným způsobem, než tomu bylo doposud. Tento operátor vždy... Detail článku »