S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Výsledky vyhledávání s nulovým počtem prokliků?

Může se Vám to zdát jako nesmysl, ale je to možné. Dokonce se zdá, že půjde o čím dál častější jev. Jak zaznělo na konferenci SMX East v New Yorku minulý týden, z vyhledávání na internetu s nulovým počtem prokliků se stává trend. Již v prvním pololetí 2019 vyšla studie poukazující na fakt, že přibližně polovina hledání přes Google končí bez dalšího prokliku. Znamená to, že na stránce Googlu s výsledky vyhledávání hledající skončí.

S tím, jak Google postupně zavádí rozšířené výsledky vyhledávání v dalších a dalších oblastech, odpadá hledajícím nutnost proklikávat se k dalším informacím. Tento trend je patrnější především u mobilních zařízení, pro něž jsou karty rozšířených vyhledávání velmi vhodné, jak je vidět i z následujícího grafu.

Podíl vyhledávání na mobilních zařízeních s nulovým proklikem
zdroj: SparkToro.com

 

Co se s tím dá dělat? Podle Randa Fishkina ze společnosti SparkToro, která se na konferenci prezentovala, zřejmě nezbude nic jiného, než se zaměřit na budování brandu a obsahu, aby lidé chtěli hledat přímo Vaši stránku. Jedním ze způsobů, jak tomu napomoci, je vytváření velmi žádaného obsahu. Pro inspiraci si přečtěte náš článek na téma SEO copywriting. Mnohem důležitější bude také textace meta popisků a titulků webových stránek tak, aby okamžitě zaujaly hledající.

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit