Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Příspěvky z Google Moje firma v SERPu

Od loňského roku mají společnosti s ověřeným zápisem na Google Moje firma možnost psát krátké příspěvky, které se zobrazují v mapách anebo při vyhledávání jména firmy. Nyní se testuje zobrazovaní těchto příspěvků přímo ve výsledcích vyhledávání: Google Lets Businesses Post Offers to Organic Search Results Komplexního průvodce fungováním nástroje Google Moje firma naleznete v článku Google… Detail článku »

Víte, jak se odlišit v SERPu?

S tím vám pomůže report z workshopu na blogu Františka Veverky – “23. ledna pod záštitou SEO jako Brno proběhl v Brně workshop s Martinem Šimkem na téma Jak se odlišit v SERPu” Celý článek naleznete zde: Report z workshopu s Martinem Šimkem – Jak se odlišit v SERPu    … Detail článku »

Aktualizace Google Search Console

Společnost Google zveřejnila několik aktualizací v oblasti vizualizace dat, tak aby poskytovali lepší přehled. https://www.searchenginejournal.com/google-updates-search-console-reports/243879   Podrobný přehled a návod jak pracovat s Google Search Console naleznete v článku Google Search Console: Kompletní návod, triky, postupy pro 2023…. Detail článku »

Příručka migrace webových stránek

Chystáte na vašem webu provést nějaké větší změny, jako je přechod na HTTPS, restrukturalizace, redesign apod.? V tom případě by vám neměla uniknout příručka kterou připravil Modestos Siotos.  Pomůže vám vyvarovat se propadů ve vyhledávačích a ztrátám zisku. The Website Migration Guide: SEO Strategy, Process, & Checklist        … Detail článku »

Jak na SEO podle Google?

Chcete aby byl váš web v Googlu vidět? V tom případě by jste se měli držet toho co Google říká. V článku najdete přehled 22 bodů, které doporučuje Google:   How To Rank High On Google | 22 Google-Backed Tips To Get Atop Of The Search Results    … Detail článku »

Společnost Google zveřejnila nové nástroje

Mobil Scorecard a conversion Impact Calculator – cílem obou těchto nástrojů je přehledně vizualizovat význam rychlosti stránek a investic s tím souvisejících. Scorecard vám umožní porovnat mezi sebou rychlost různých webů. Conversion Impact Calculator vám zase orientačně vypočítává zisk z případného zrychlení stránek.   Google releases Mobile Scorecard & Impact Calculator tools to illustrate importance… Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit