Pokud inzerujete na Facebooku stejně jako my a dalších tisíce firem, určitě sledujete, zda-li má vaše inzerce nějakou návratnost, případně jiné KPI.
Možná jste však vynechali některé metriky, které mohou být klíčové zrovna k vašemu úspěchu a přitom nejsou příliš známé.
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>
Jsou to četnost, skóre relevantnosti a procenta shlédnutí videa.
Zajímají-li vás tyto metriky detailně, určitě neopomeňte článek s názvem 3 inzertní metriky na Facebooku které možná nesledujete, ale měli byste.
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>