Jedná se o volný překlad článku https://www.seroundtable.com/google-drops-word-count-keyword-density-slide-33399.html
Společnost Google ve svém kurzu digitálního marketingu hovořila o tom, jak je počet klíčových slov a hustota klíčových slov důležitá. Do 24 hodin Google tento obsah z kurzu odstranil.
SEO senior a marketingový stratég Gianluca Fiorelli dnes ráno zveřejnil na Twitteru příspěvek, v němž uvedl, že „SEO kapitola v kurzu Digitální marketing od Googlu na platformě Coursera byla aktualizována a část o tapetování klíčovými slovy byla odstraněna“.
Google nesčetněkrát uvedl, že SEaři a tvůrci obsahu by se neměli zaměřovat na hustotu klíčových slov nebo počet slov. Tato kapitola z kurzu byla odstraněna – podle Dannyho Sullivana z Googlu by účastníci kurzu měli rady z této kapitoly ignorovat. Google tedy obsah rychle odstranil.
V kurzu digitálního marketingu tak bylo možné spatřit jeden či dva slajdy o SEO problematice, které nebyly úplně správné. Nabízí se tedy otázka, co dalšího v kurzu není tak úplně v pořádku. V každém případě je hezké vidět, že Google jedná takto rychle, aby takový materiál odstranil – jen je škoda, že to vůbec bylo nutné.
Jedná se o volný překlad článku https://www.seroundtable.com/google-drops-word-count-keyword-density-slide-33399.html
Více pro analýzu klíčových slov – proč je důležitá a jaký je postup při tvorbě analýzy krok za krokem se dočtete v článku Analýza klíčových slov: kompletní průvodce postupem.