Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Google – Slučování výsledků ve vyhledávání

V poslední době jsme zaznamenali, že Google slučuje některé výsledky ve vyhledávání. Pravděpodobně ke sloučení přistupuje v momentě, kdy pro dané klíčové slovo existuje více odpovídajících vstupních stránek pro jeden web

Jak takové sloučení vypadá?

Zkuste si do Google zadat “collabim hodnocení”. Pravděpodobně uvidíte tento výsledek

Slučování výsledků pro klíčové slovo collabim recenze

Všimněte si stránky na druhé pozice, pod kterou je odsazena další stránka. Přesně toto je ono zmíněné sloučení stránek. 

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Takto sloučenou stránku považujeme v Collabimu za organický výsledek a reportujeme k ní pozici, na které ji můžete vidět. V našem příkladu by tedy Collabim reportoval 3. pozici ke sloučené (zvýrazněné) stránce. A je k tomu logický důvod. Google sice stránky slučuje, nicméně nijak neupravil počet zobrazených výsledků na stránku. Z hlediska pozic tak platí pořadí, které je znázorněno na obrázku výše. Pokud je stránka sloučena, stále zabírá jednu pozici na dané stránce a lze ji tak považovat za organický výsledek vyhledávání. 

Pokud Google Vaše stránky v SERPu takto sloučil, není důvod k obavám. Ba naopak, protože je Vaše stránka výraznější a pravděpodobně lépe přiláká pozornost lidského oka.

Setkali jste se již také se sloučením výsledků ve vyhledávání?

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit