Algoritmus webového vyhledávání Google se vůbec nezajímá o to, co je na obrázcích na webu. Nehodnotí, zda je obrázek “hezký” nebo “ošklivý” a co konkrétně se na něm nachází. Vyplývá to z vyjádření John Mueller při pravidelném Search Central SEO hangout s Googlem.
Z vyjádření tak vyplývá, že by Google nijak neměl přihlížet k tomu, zda používáte obrázky z fotobank nebo používáte pouze vlastní fotky na svém webu. Z hlediska SEO Vám to v očích Google přinese stejné výsledky. Algoritmus se zaměřuje pouze na informace ze strukturovaných dat obrázku a na základě alt textu. Toto jsou tak jediné parametry, které by Vás z hlediska SEO měly zajímat.
Je pro vás SEO zatím velká neznámá a chcete se dozvědět, co to obnáší?
Vydali jsme knihu, která obsahuje všechny základní informace a postupy, které pro SEO budete potřebovat. V knize najdete vysvětlení základních SEO pojmů, metody pro optimalizaci nebo třeba i to, jak SEO vyhodnocovat.
Chci knihu Základy SEO: Jasně a stručně >>
Pamatujte však a to, že tato informace se týká pouze algoritmu webového vyhledávání Google. Takže to neznamená, že algoritmus pro vyhledávání v Google obrázcích je na tom stejně a nekontroluje, co se na obrázku nachází.
Dále bychom neradi, aby to vyznělo tak, že obrázky na webech nemají vůbec žádný efekt a je tak jedno, co na nich bude. Je stále třeba pamatovat na to, že obsah netvoříte primárně pro Google algoritmus, ale především pro Vaše návštěvníky. Na míře jejich spokojenosti s Vámi tvořeným obsahem budou mít svůj podíl jistě i zvolené obrázky. Pokud se návštěvníkům nebudou obrázky líbit, může to snížit pravděpodobnost jejich návratu na web.
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká?
Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA.
Chci konzultaci ZDARMA >>
Další články
V nadcházejících týdnech se zřejmě dočkáme nového Core updatu od Googlu. O možné aktualizaci informoval Danny Sullivan z Googlu v jednom z komentářů na...
Detail článku »
Český vyhledávač Seznam v posledních měsících postupně zaváděl úpravy ve vyhledávání a na přelomu června a července změny finálně ohlásil. Aktuálně Seznam informoval celkem...
Detail článku »
Sledujete-li pravidelně naše SEO zpravodajství, jistě vám neunikla zpráva o Google Search API dokumentaci, která se zřejmě nedopatřením dostala na veřejnost. Dokumentaci záhy rozebrali...
Detail článku »
Asi znáte klasické fóry o tom, že na druhou stránku ve vyhledávání se schovávají mrtvoly, protože je tam nikdo nebude hledat. 🙂 V minulosti...
Detail článku »
Po obsáhlém březnovém Core updatu Google ohlásil další aktualizaci. Spam update oznámil 20. června, přičemž zavedení by mělo trvat zhruba týden. V posledních týdnech...
Detail článku »