Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Google nezajímá co je na obrázku

Algoritmus webového vyhledávání Google se vůbec nezajímá o to, co je na obrázcích na webu. Nehodnotí, zda je obrázek “hezký” nebo “ošklivý” a co konkrétně se na něm nachází. Vyplývá to z vyjádření John Mueller při pravidelném Search Central SEO hangout s Googlem.

Z vyjádření tak vyplývá, že by Google nijak neměl přihlížet k tomu, zda používáte obrázky z fotobank nebo používáte pouze vlastní fotky na svém webu. Z hlediska SEO Vám to v očích Google přinese stejné výsledky. Algoritmus se zaměřuje pouze na informace ze strukturovaných dat obrázku a na základě alt textu. Toto jsou tak jediné parametry, které by Vás z hlediska SEO měly zajímat.

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Pamatujte však a to, že tato informace se týká pouze algoritmu webového vyhledávání Google. Takže to neznamená, že algoritmus pro vyhledávání v Google obrázcích je na tom stejně a nekontroluje, co se na obrázku nachází. 

Dále bychom neradi, aby to vyznělo tak, že obrázky na webech nemají vůbec žádný efekt a je tak jedno, co na nich bude. Je stále třeba pamatovat na to, že obsah netvoříte primárně pro Google algoritmus, ale především pro Vaše návštěvníky. Na míře jejich spokojenosti s Vámi tvořeným obsahem budou mít svůj podíl jistě i zvolené obrázky. Pokud se návštěvníkům nebudou obrázky líbit, může to snížit pravděpodobnost jejich návratu na web.

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit