S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Call Only reklamy od Google dostávají více prostoru.

Jaké změny se dějí? Jde hlavně o výrazné přidání textu, kdy jeden nadpis s 25-ti znaky nahradí dva s až 30-ti znaky. Počet znaků v popiscích navíc vzrostl na 90 z původních 80-ti.

Mění se také umístění obchodního názvu v reklamě. Ten se přesune na řádek popisku. Produkový manažer Google Ads k tomu uvedl: „Všimli jsme si, že je těžké sloučit obchodní název i přesvědčivou výzvu k akci v nadpisu, proto jsme přesunuli jméno firmy na začátek popisu reklamy.“

Ale pozor, ne vždy musí jít o výhodu. Přesun obchodního jména do popisu uvolní sice prostor v titulku, ale pokud máte známou značku, důkladně zvažte dopad této změny.

Stejně jako při zavádění jakýchkoli změn bude testování kritické. Existuje výhoda, pokud jste mezi prvními, zvláště je-li v sázce více reklamních pozic, ale ujistěte se, že přidaný text dostatečně popisuje vaše výhody a udává pádné důvody, proč mají zákazníci volat právě vám. Inspirovat se můžete například v textech, které již fungují a mohou se hodit pro formát Google call-only.

K zjištění již Vašich fungujících PPC reklam a reklam Vašich konkurentů doporučujeme využít Svatý grál, o kterém si můžete přečíst článek zde : Jak využít Svatý Grál Collabimu

zdroj: https://support.google.com/google-ads/answer/9262612

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit