S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Collabim je spolupachatelem další marketingové reality show

Jak jste si možná všimli, již delší dobu jsme nepřispívali do naší vlastní marketingové reality show. To se pokusíme co nejdříve napravit. Slibujeme! Mezitím se můžete klidně podívat na náš webinář, který o ní mluví a kde už prezentujeme i překvapivé výsledky. Přeci jenom psaní o ní je trošičku náročnější (hlavně se donutit :D), než… Detail článku »

Jak Collabim ovlivní to, že Google ukončí operátor „info:“ ?

Možná už již slyšeli o: Google ukončují příkaz info, protože tvrdí, že „byl relativně málo využíván“ a že nový nástroj pro kontrolu adresy URL poskytuje uživatelům většinu těchto dat. Jak jsme na toto přišli? 26.3.2019 v 22:13 jsme poprvé zaznamenali, že info již není operátor, vypadá to takto: Tzn. bere info: jako normální slovo, nikoli operátor. Příkaz „info:“… Detail článku »

Google již několik let nepodporuje stránkování obsahu webu aniž by o tom dali vědět!

21. března John Mueller z Google oznámil, že přestal podporovat rel = next / prev značení, které bylo spuštěno v roce 2011. Zajímavostí je, že Google toto znační již dokonce několik let nepodporuje a nikomu to neřekl! Co je rel = next / prev? Rel = next / prev bylo značení, které jste mohli přidat na… Detail článku »

Google Search Console přidala do přehledu Sitemap nové akce

Google uveřejnil na twitteru, že přidala do nové GSC nové akce do reportu sitemapy. Nyní můžete otevřít obsah souboru Sitemapy na nové kartě, odstranit soubor Sitemapy, zkontrolovat podrobnější chyby a další. Jaké to jsou? Otevření obsahu souboru Sitemapy na nové kartě Odstranění souboru Sitemapy Kontrola podrobných informací Sitemapy s chybami Prezentace RSS a Atom feed sitemap… Detail článku »

Google March 2019 Core Update, jak to vypadá týden od vypuštění?

Dnes je to týden, co Google spustil svůj March 2019 Core Update. Společnost Google provádí několik hlavních aktualizací žebříčku ročně a během roku potvrzuje velmi málo aktualizací. March 2019 Core Update byl jednou z nich. Je stále těžké říct co se změnilo, ale ze statistik můžeme vidět, že o žádné velké změny.   Nejvíce se… Detail článku »

Google častěji zobrazuje miniatury obrázků ve výsledcích mobilního vyhledávání

RankRanger, poskytovatel nástrojů pro SEO nástroje, oznámil, že Google zobrazuje miniatury obrázků ve výsledcích vyhledávání mobilních výsledků s větší frekvencí. Co jsou miniatury obrázků? Miniatury obrázků v úryvcích výsledků vyhledávání v mobilním zařízení se zobrazují v okamžiku, kdy společnost Google zjistí, že v úryvku jednotlivého výsledku vyhledávání obrázek, který má jít spolu s názvem, adresou URL… Detail článku »

Google napsal na svém blogu proč je důležité u článků zmínit datum

Google na blogu uveřejnil článek jak správně pomoci vyhledavači Google zjistit stáří Vašeho článku. Google zobrazuje datum stránky, u článků jako Google SERP snippet, Viz. obrázek Společnost Google určuje datum pomocí různých faktorů, většinou je to podle data které se významně umisťuje na stránce. Google nezávisí na jediném faktoru, protože všechny mohou být náchylné k… Detail článku »

Moz mění algoritmy pro měření Domain Authority, vzniká díky tomu zmatek v SEO odvětví

Tento týden společnost Moz oznámila, že aktualizovala své skóre v oblasti domain authority (DA) a jak jsme očekávali, způsobila zmatení v odvětví SEO. Někteří totiž zaměňují metriku DA s interní metrikou používanou společností Google. Což je ještě podpořeno nabídkami od Linkbuildingových společností, které této změny využívají. Proč DA není metrika Google? Je to metrický nástroj, který přinesl Moz. Moz nikdy netvrdil,… Detail článku »

Google uveřejnil novou reklamní kampaň v Obrázcích Google

Google na konferenci Shoptalk v úterý uvedl chystanou novou reklamní kampaň v Obrázcích Google. Sponzorované snímky zdůrazňují produkty, přes které když přejedete zobrazí značku, cenu a jiné detaily. Možná se zdá, že Google pouze kopíruje ostatní sociální sítě jako Instagram a Pinterest, kde tyto funkce již jsou. Opakem je pravdou, protože již v roku 2015 testoval… Detail článku »

Call Only reklamy od Google dostávají více prostoru.

Jaké změny se dějí? Jde hlavně o výrazné přidání textu, kdy jeden nadpis s 25-ti znaky nahradí dva s až 30-ti znaky. Počet znaků v popiscích navíc vzrostl na 90 z původních 80-ti. Mění se také umístění obchodního názvu v reklamě. Ten se přesune na řádek popisku. Produkový manažer Google Ads k tomu uvedl: „Všimli… Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit