SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

YMYL

YMYL (Your Money, Your Life) Google často používá frázi „komerční dotazy“, aby poukazoval na vyhledávání související s obchodem na internetu.

V doporučení Google se lze dočít, že je třeba budovat důvěryhodnost obsahu, který vede k ovlivnění vašeho zdraví či peněz. Jednoduše řečeno bojuje proti tomu, abyste si na webu bezhlavě vymýšleli.

Chcete najít tzv. nízkovsící ovoce i na Vašem webu? Test metody Keywod golden ratio aneb Umístění v TOP10 na Google do 39,5 hodiny.

Příkladem mohou být třeba reference na webu, které si majitelé webu mnohdy houfně vymýšlejí.

Níže naleznete odkaz na studii společnosti Taste, která šla bod po bodu doporučení Google ohledně tohoto tématu a na reálných příkladech ukázala, že toto není fikce a Google dnes skutečně umí rozpoznat důvěryhodnost stojící za webovou stránkou.

Autor faktoru: Dalibor Jaroš (Collabim) & Tomáš Zahálka (SEO konzultant)

Které vyhledávače tento faktor ovlivňuje?

: Google
Negativně
: Seznam
Bez vlivu

Míra závažnosti: Střední
Typ SEO:
Obsahové (copywriteři)

Příklady z praxe

Přidat příklad z praxe

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit