Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Recenze

Recenze můžeme rozdělit na dvě části a to externí a interní. Externí recenze jsou nejčastěji na Heuréce, Google MojeFirma, Facebooku, Firmy.cz a Zboží.cz. Interní recenze jsou u konkrétních produktů na vašem e-shopu, které pokud jsou nastaveny dle schema.org mohou být propsány do výsledků vyhledávání jako hvězdičky a zároveň vám rozšiřovat podobně jako komentáře obsah stránky.

Google využívá ve výsledcích vyhledávání nejen hvězdičky od MojeFirma, ale také hodnocení od Heuréky, Facebooku a dalších stránek. I přesto, že John Mueller řekl, že samotné hodnocení v recenzích není součástí algoritmu ovlivňující pořadí stránek, tak je třeba vzít v potaz, že hvězdičky mohou ovlivnit CTR a určitě se vyplatí nějaké získat. Podobně je tomu i u Seznamu, který propisuje do SERPa hodnocení z Firmy.cz.

Je pro vás SEO zatím velká neznámá a chcete se dozvědět, co to obnáší? Vydali jsme knihu, která obsahuje všechny základní informace a postupy, které pro SEO budete potřebovat. V knize najdete vysvětlení základních SEO pojmů, metody pro optimalizaci nebo třeba i to, jak SEO vyhodnocovat. Chci knihu Základy SEO: Jasně a stručně >>

Interní recenze a hvězdičkové hodnocení je tomu podobně a přímo neovlivňuje pozice to, jestli máte dvě hvězdičky z pěti, nebo pět z pěti. Je však šance, že tyto hvězdičky propíšou vyhledávače do výsledků vyhledávání u vašeho snippetu a uživatelé na to mohou pozitivně / negativně reagovat. Navíc pokud máte web šikovně navržený, mohou recenze od zákazníků tvořit nový a originální obsah.

Podívejte se, na ty nejzajímavější Collabim recenze.

Autor faktoru: David Haták (Collabim) & Tomáš Zahálka (SEO konzultant)

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Které vyhledávače tento faktor ovlivňuje?

: Google
Pozitivně
: Seznam
Pozitivně

Míra závažnosti: Nízká
Typ SEO:
Obsahové (copywriteři)

Příklady z praxe

Přidat příklad z praxe

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit