Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Gramatika obsahu

Gramatika má u některých vyhledávačů (konkrétně Bing) vliv na hodnocení kvality webové stránky. V případě Googlu ani Seznamu není zcela zřejmé, že by byla gramatika brána v potaz při přímém hodnocení stránek (Matt Cutts v roce 2011 řekl, že to vlilv nemá, ale nepřímo to ovlivňuje další faktory, které už vliv mají). Zároveň je však třeba dbát opatrnosti při tvorbě titulků a nadpisů stránek, kde by gramatická chyba v klíčovém slovu může způsobit špatné či žádné spárování s dotazem.

Gramatiku lze považovat za přímý hodnotící faktor u Bingu, ale určitě nad ní nelze spekulovat tak, že by překlep v obsahu vyhledávače považovali za důvod, proč máte pozici 60+. Každopádně by pravopis při tvorbě obsahu měl být na takové úrovni, aby byl pro uživatele čtivý a ti měli nutkání článek přečíst, pokračovat v konzumaci další obsahu a případně vás sdílet.

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Autor textu: Jan Vanžura (Collabim) & Tomáš Zahálka (SEO konzultant)

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Které vyhledávače tento faktor ovlivňuje?

: Google
Pozitivně
: Seznam
Pozitivně

Míra závažnosti: Nízká
Typ SEO:
Obsahové (copywriteři)

Příklady z praxe

Přidat příklad z praxe

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit