Ahoj Roberte, mohl bys nám prosím říct, jaká funkce tě z posledních doby zaujala nejvíc a jak jsi ji využil?
Jasně! Rád bych jen v rychlosti ukázal, jak používáme jednorázové analýzy. Poměrně často si potřebuji co nejrychleji udělat rychlou analýzu klíčových slov, například pro potřeby PPC reklam.
Dělal jsem si teď lehkou analýzu klíčových slov, kdy jsem chtěl zjistit jaké produkty od Kärcher se hledají a jakou mají hledanost. Takže jsem šel do Collabimu a udělal si nejdříve jednorázovou analýzu pro návrh klíčových slov:
Jako slova jsem zkusil čistě jenom kärcher a karcher a chtěl vidět co mi to najde.
Odkud mi to má navrhnout ty slova jsem si vybral našeptávače google, seznam a nástroj na klíčová slova v skliku.
Celkem mi to vyhodilo 220 klíčových slov, pro které chci zjistit hledanost, takže využiji jednorázovou analýzu pro pozice a hledanost
Klíčová slova nahraju, očistím je o slova NENALEZENO.
Protože mě zajímá hledanost pro PPC kampaně, abych mohl připravit inzeráty do kampaní ve vyhledávání, tak vyberu Zjistit hledanost, kde zaškrtnu oba vyhledávače používané v ČR.
Následně s výstupem pracuji tak, že si očistím o nehledaná slova a připravím inzeráty. Je to poměrně rychlá záležitost, kdy během pár minut mám zajímavý výstup s kterým můžu dále pracovat.
Díky Roberte, že ses podělil o svou zkušenost s používáním Collabimu!
Máte také příklad, jak Collabim využíváte a chcete se o něj podělit? Napište nám, budeme moc rádi!
V online marketingu se starám o weby, e-shopy a sociální sítě různým firmám, kde se snažím aby jejich business rostl, posouval se dál a měli dostatek spokojených klientů.
Robert Klein
Internetový marketér