Pomocí nástroje Google Search Console můžeme manuálně požádat o indexaci stránky do vyhledávání. John Mueller se nyní na Twitteru vyjádřil, že pokud Googlebot sám stránku neindexuje, nejspíše k tomu má důvod. Nejspíš není stránka optimalizovaná, má nízkou kvalitu či jiné problémy. Dále dodal, že Search Console nevyřeší vaše problémy se stránkou, tu musíte vyřešit vy.

Důvod je jednoduchý. Proč byste se snažili dostat stránku do indexu, když zde není podle Googlu důvod umístit stránku na dobré pozice ve vyhledávači. Podle Johna je to pouze ztráta času.
Je pro vás SEO zatím velká neznámá a chcete se dozvědět, co to obnáší?
Vydali jsme knihu, která obsahuje všechny základní informace a postupy, které pro SEO budete potřebovat. V knize najdete vysvětlení základních SEO pojmů, metody pro optimalizaci nebo třeba i to, jak SEO vyhodnocovat.
Chci knihu Základy SEO: Jasně a stručně >>
Lepší bude věnovat čas na optimalizaci stránky, aby měl Google důvod ji sám umístit.
Je samozřejmé, že pokud vydáte nový obsah na web, manuálně požádáte o indexaci. Pokud ovšem Google stránku nezařadí do vyhledávání, problém bude někde jinde.
Nejste si jisti, jak správně optimalizovat vaše stránky? Projděte si naší akademie, kde získáte spoustu návodů, jak mít dobrý web. Jeden příklad za všechny: https://www.collabim.cz/akademie/knihovna/10-dulezitych-seo-rad-na-ktere-byste-se-meli-v-roce-2020-zamerit/.
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká?
Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA.
Chci konzultaci ZDARMA >>
Další články
Úvod Druhá polovina roku je pro většinu firem klíčová. Black Friday, Vánoce, Silvestr, Nový rok a následně i plesová sezóna patří k nejsilnějším období...
Detail článku »
Úvod Když se mluví o SEO, většina článků a návodů se zaměřuje na Google, ale zapomíná se na Seznam. Český trh je specifický –...
Detail článku »
Úvod SEO je běh na dlouhou trať. Každý chce být vidět ve vyhledávačích, ale spousta firem dělá chyby, které jejich snahu sráží dolů. Většině...
Detail článku »
Úvod S neustálým vývojem digitálního prostředí se objevují nové přístupy k SEO. Jedním z nich je GEO tzn. generativní optimalizace pro vyhledávače, která využívá...
Detail článku »
Úvod PPC reklama je jedním z možných způsobů, jak okamžitě získat zákazníky z vyhledávače Google. Funguje na principu, že platíte jen za proklik, tedy...
Detail článku »