Cílová stránka vyjadřuje webovou stránku, která se zaměřuje na specifické téma a obvykle je jejím cílem získat konverzi. K tomu zpravidla používá tzv. výzvu k akci. Alternativně se pro cílové stránky používají také pojmy landing page nebo vstupní stránka. V případě organického vyhledávání pak taková stránka cílí na konkrétní klíčové slovo nebo frázi. Proto by… Detail článku »
Zpětné odkazy aneb jeden z klíčů k úspěšnému SEO
„Nové stránky? Máme. Že je obsah král? Víme a taktéž jej máme. Tak proč je, zatraceně, ta konkurence ve vyhledávačích stále nad námi, i když se s obsahem ani zdaleka nemazlila tak jako my?“ Tyto otázky si dost možná klade nejedna firma, jejíž internetová prezentace tak trochu svítí novotou. Do všeho vstupuje mnoho faktorů, my… Detail článku »
Aleš Janoušek, XART
“Pořád jsem programoval. Jednou si pro mě máma přišla do školy o půlnoci.” Aleš Janoušek je jednatelem a majitelem agentury XART, která realizuje komplexní služby v oblasti marketingu: od tvorby webů, e-shopů a aplikací přes online a offline reklamu až po správu dat. Oficiálně byla založena v roce 2011, ale její kořeny sahají ještě dále… Detail článku »
Co jsou klíčová slova?
Optimalizace webových stránek pro vyhledávače je úzce spojená s klíčovými slovy. Je proto velmi pravděpodobné, že se s tímto pojmem budete setkávat velice často. Co jsou to klíčová slova si nyní podrobně vysvětlíme v tomto článku. Co je to klíčové slovo? Klíčové slovo je výraz nebo víceslovná fráze, na kterou cílí webové stránky ve vyhledávání… Detail článku »
Miroslav Rojek, Expertia.cz
Miroslav Rojek je zakladatelem agentury Expertia, která se zaměřuje především na SEO a PPC a nabízí taktéž služby spojené se sociálními sítěmi a tvorbou obsahu. Přestože si jako zaměstnanec prošel různými pozicemi v několika agenturách, vždy se mu myšlenka vlastní agentury líbila. A přestože začal zcela od píky, nakonec se Miroslavovi podařilo vybudovat společnost, která… Detail článku »
Maksym Kovryhin, Topranker.cz
„Trápí mě, že den nemá více než dvacet čtyři hodin a že v týdnu je těch dní pouze sedm.“ Maksym Kovryhin je majitelem SEO agentury Topranker.cz a ačkoliv má dnes na starosti mnoho administrativních záležitostí, kterými zajišťuje chod firmy, stále si s radostí odskočí k ladění SEO stránek svých klientů. Narodil se na Ukrajině, v Česku… Detail článku »
Ján Laurenčík, Basta digital s.r.o.
Ve svých osmatřiceti letech je Ján vzorem podnikavosti. Až na dočasné výjimky nikdy nebyl zaměstnán a neměl k tomu ani moc příležitostí – první web vytvořil ve dvanácti letech a od té doby své dovednosti neustále piloval. Téměř celý svůj život se věnuje podnikání a právě tento nezávislý, průkopnický duch je to, co dělá Jánovu… Detail článku »
Bronislav Markowicz a Tomáš Kosour
Synergické duo Tomáš Kosour a Broněk Markowicz, zakladatelé agentury MK-VISION, tedy Markowicz & Kosour, řídí tým dvaceti lidí, který poskytuje komplexní marketingové služby od A do Z. Díky své dynamické symbióze a harmonii mezi kreativitou a zkušeností, vytvářejí příjemné a inspirující pracovní prostředí, které je důkazem, že podnikání může být jak úspěšné, tak zábavné. Tomáš… Detail článku »
Jak fungují výsledky vyhledávání? Jednoduchý výklad pro začátečníky
V jednom z našich starších článků jsme se rozepsali o tom, co to je SEO. Pokud se SEO teprve začínáte, může se vám tato disciplína zdát složitá, ale princip je poměrně jednoduchý. Pojďme si nyní trochu přiblížit, na jakém principu funguje SEO a výsledky ve vyhledávači. Abychom vám představili ucelenější obrázek, připravili jsme drobný příklad…. Detail článku »
Má smysl řešit 404?
V naší akademii najdete několik článků, které se věnují stavovým kódům 404 – co znamenají a jak s nimi nakládat. Přesto se často setkávám s dotazy, proč 404 vůbec řešit, když stránka jednoduše nemá existovat. Scénář bývá mnohdy velice podobný: Mám e-shop, prodej produktu XY skončil, stránku jsem proto smazal. Collabim mě však stále upozorňuje… Detail článku »