Před pár dny jsme představili filtrování pomocí štítků ve sledování konkurence a možnost zvolení štítku se skupinou klíčových slov v reportech. Štítky nyní můžete používat v rozložení pozic nejen u svého webu, ale i u webů konkurence.
Data pro filtraci jsme začali sbírat 14. 4. 2015, proto nelze jít v grafu dále do minulosti. V tuto chvíli ještě dokončujeme rychlejší správu štítků.
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>
Prozraďte nám, na jakých dalších místech byste chtěli v Collabimu filtrovat pomocí štítků?
Více pro analýzu klíčových slov – proč je důležitá a jaký je postup při tvorbě analýzy krok za krokem se dočtete v článku Analýza klíčových slov: kompletní průvodce postupem.
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>