Algoritmus webového vyhledávání Google se vůbec nezajímá o to, co je na obrázcích na webu. Nehodnotí, zda je obrázek “hezký” nebo “ošklivý” a co konkrétně se na něm nachází. Vyplývá to z vyjádření John Mueller při pravidelném Search Central SEO hangout s Googlem.
Z vyjádření tak vyplývá, že by Google nijak neměl přihlížet k tomu, zda používáte obrázky z fotobank nebo používáte pouze vlastní fotky na svém webu. Z hlediska SEO Vám to v očích Google přinese stejné výsledky. Algoritmus se zaměřuje pouze na informace ze strukturovaných dat obrázku a na základě alt textu. Toto jsou tak jediné parametry, které by Vás z hlediska SEO měly zajímat.
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká?
Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA.
Chci konzultaci ZDARMA >>
Pamatujte však a to, že tato informace se týká pouze algoritmu webového vyhledávání Google. Takže to neznamená, že algoritmus pro vyhledávání v Google obrázcích je na tom stejně a nekontroluje, co se na obrázku nachází.
Dále bychom neradi, aby to vyznělo tak, že obrázky na webech nemají vůbec žádný efekt a je tak jedno, co na nich bude. Je stále třeba pamatovat na to, že obsah netvoříte primárně pro Google algoritmus, ale především pro Vaše návštěvníky. Na míře jejich spokojenosti s Vámi tvořeným obsahem budou mít svůj podíl jistě i zvolené obrázky. Pokud se návštěvníkům nebudou obrázky líbit, může to snížit pravděpodobnost jejich návratu na web.
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká?
Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA.
Chci konzultaci ZDARMA >>
Další články
Před pár dny (26. dubna) jsme informovali o AB testování Googlu, které zahýbalo s výsledky SERPu. Jak jsme uváděli v článku, obrovský Core update,...
Detail článku »
Není to tak dlouho, co Google testoval výsledky vyhledávání. Už pár dní pozorujeme, že Google v některých chvílích opět neposkytuje počet výsledků ve vyhledávání....
Detail článku »
Google se po relativně dlouhé době ohlásil s novými aktualizacemi. Naposledy informoval v listopadu 2023 o aktualizaci jádra vyhledávače a krátce poté ještě o...
Detail článku »
Před nedávnem Google provedl změnu ve fungování operátoru “allintitle:”, kterým se dalo filtrovat výsledky vyhledávání podle toho, zda se klíčové slovo vyskytuje v titulku...
Detail článku »
Odlišné fungování operátoru “allintitle” V posledních dnech jsme zaznamenali, že operátor “allintitle:” začal fungovat trochu jiným způsobem, než tomu bylo doposud. Tento operátor vždy...
Detail článku »