Jaké změny se dějí? Jde hlavně o výrazné přidání textu, kdy jeden nadpis s 25-ti znaky nahradí dva s až 30-ti znaky. Počet znaků v popiscích navíc vzrostl na 90 z původních 80-ti.
Mění se také umístění obchodního názvu v reklamě. Ten se přesune na řádek popisku. Produkový manažer Google Ads k tomu uvedl: „Všimli jsme si, že je těžké sloučit obchodní název i přesvědčivou výzvu k akci v nadpisu, proto jsme přesunuli jméno firmy na začátek popisu reklamy.“
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká?
Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA.
Chci konzultaci ZDARMA >>
Ale pozor, ne vždy musí jít o výhodu. Přesun obchodního jména do popisu uvolní sice prostor v titulku, ale pokud máte známou značku, důkladně zvažte dopad této změny.
Stejně jako při zavádění jakýchkoli změn bude testování kritické. Existuje výhoda, pokud jste mezi prvními, zvláště je-li v sázce více reklamních pozic, ale ujistěte se, že přidaný text dostatečně popisuje vaše výhody a udává pádné důvody, proč mají zákazníci volat právě vám. Inspirovat se můžete například v textech, které již fungují a mohou se hodit pro formát Google call-only.
K zjištění již Vašich fungujících PPC reklam a reklam Vašich konkurentů doporučujeme využít Svatý grál, o kterém si můžete přečíst článek zde : Jak využít Svatý Grál Collabimu
zdroj: https://support.google.com/google-ads/answer/9262612
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká?
Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA.
Chci konzultaci ZDARMA >>
Další články
Před pár dny (26. dubna) jsme informovali o AB testování Googlu, které zahýbalo s výsledky SERPu. Jak jsme uváděli v článku, obrovský Core update,...
Detail článku »
Není to tak dlouho, co Google testoval výsledky vyhledávání. Už pár dní pozorujeme, že Google v některých chvílích opět neposkytuje počet výsledků ve vyhledávání....
Detail článku »
Google se po relativně dlouhé době ohlásil s novými aktualizacemi. Naposledy informoval v listopadu 2023 o aktualizaci jádra vyhledávače a krátce poté ještě o...
Detail článku »
Před nedávnem Google provedl změnu ve fungování operátoru “allintitle:”, kterým se dalo filtrovat výsledky vyhledávání podle toho, zda se klíčové slovo vyskytuje v titulku...
Detail článku »
Odlišné fungování operátoru “allintitle” V posledních dnech jsme zaznamenali, že operátor “allintitle:” začal fungovat trochu jiným způsobem, než tomu bylo doposud. Tento operátor vždy...
Detail článku »