Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Google podporuje nová strukturovaná data

Google přidal podporu pro nová strukturovaná data s názvem “Domácí aktivity“. Tato data mohou být použita k nahranému videu nebo živému vysílání nabízející rady a instruktáže k aktivitám, jako je fitness apod., které můžete dělat doma. Google doplnil, že pokud budou uživatelé hledat aktivity, které mohou dělat z domu, zobrazí se pak videa a online… Detail článku »

Kdy zaznamenat změnu na stránkách do sitemapy?

Pokud si přečtete informace na Google Docs, jak by měla vypadat a fungovat sitemapa webu, zjistíte, že Google sleduje hodnotu <lastmod>. Tato informace říká vyhledávacímu robotovi, kdy naposledy byla stránka aktualizována. Nyní, ale John Mueller na Twitteru napsal, že pokud se <lastmod> upravuje příliš často, Google jej přestane sledovat. Tuto informaci sdělil na základě otázky… Detail článku »

Google: Zpětné odkazy z Wikipedie nemají žádný přínos pro váš web

Na diskuzní síti Reddit se objevila otázka, jak získat backlink z Wikipedie. Do této diskuze se zapojil i John Mueller s vysvětlením, že z pohledu SEO a vyhledávacích algoritmů nemají odkazy z této online encyklopedie žádný význam. To co děláte pro Wikipedii je pouze vaše přidaná hodnota. Nyní je to akorát přidělávání práce pro administrátory… Detail článku »

Jaké signály Google sleduje při tvorbě kanonických URL?

Kanonizace (canonical) není přímý hodnotící faktor pro vyhledávače, ale funguje jako doporučení pro upřednostnění jedné stránky před dalšími stránkami se shodným nebo velmi podobným obsahem. Kanonizace se tak dá použít pro ošetření duplicitního obsahu a při správném použití přenést většinu signálů z duplicitní URL na originální. Často se tak stává u redakčních systémů, které vytváří duplicitní URL u produktů umístěných ve… Detail článku »

Google testuje novinku pro Google Search Console

Google přináší novinku ve formě rozšíření služby Google Search Console, která nese název Google Search Console Insights. Má pomoci majitelům stránek vylepšit jejich obsah webu. Google Search Console Insights je tvořena pro tvůrce obsahů, copywritery a další. Aktuálně je služba ve fázi beta a přístup do ní mají pouze vybraní uživatelé. GSC Insights přináší data… Detail článku »

Zvláštní local pack na mobilním Google

Dnes bychom se s vámi rádi podělili o zvláštnost, kterou jsme zachytili tuto středu na mobilním Google v ČR: Jak vidíte, v tomto případě Google vynechal v local packu mapu, ačkoliv ostatní informace zůstaly. V tuto chvíli jsme nenašli více informací, zda-li se jedná o test Google či nějakou chybu. Ostatní výsledky, které jsme prověřili… Detail článku »

Pondělní změny pozic na Googlu

Někteří z vás možná zaznamenali, že tento týden v pondělí / úterý Google dosti zamíchal s pozicemi ve vyhledávání. Tyto extrémní změny až o několik desítek pozic způsobila chyba v indexačním systému. Jakmile Google chybu objevil, ihned ji opravil a nyní by se vše mělo vracet do normálu. Tuto informaci potvrdili i na svém Twitter… Detail článku »

Google přidal více formátů pro Images Structured data

O strukturovaných datech zde bylo napsáno několik článků a není potřeba je opět představovat. Novinkou ale je to, že Google nyní rozšířil podporované formáty obrázků, pro které lze data využít. Nejprve se podpora vztahovala pouze na obrázky typu .jpg, nyní ovšem můžeme využít i BMP, GIF, JPEG, PNG, WebP a SVG. Google také aktualizoval svoji… Detail článku »

36 SEO mýtů – Co Google údajně nevyužívá při hodnocení webů

Google prozradil, které z faktorů webů a e-shopů údajně nespadají do hodnocení stránek v organickém vyhledávání. Většina SEO specialistů a majitelů webů ráda řeší, co vše Google sleduje při určování pozic webů v organickém vyhledávání. Samozřejmě víme, že kvalitní obsah a zpětné odkazy jsou velice důležité, ohledně ostatních věcí se stále vedou diskuze. Nyní se… Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit