Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Změna značení organické návštěvnosti ze Seznam.cz

Pokud ve svých Google Analytics sledujete změnu v organickém vyhledávání ze zdroje seznam/organic a nárůst přístupů na vaše stránky z search.seznam.cz/referral, nelekejte se. Jedná se o novinku v prohlížeči Chrome od verze 85. Chrome totiž ořízne URL, které je za lomítkem domény. Podrobnější úpravy v Chrome si můžete přečíst zde a zde.

Pokud své Google Analytics používáte pouze k sledování elektronického obchodu a celkového počtu návštěv, nemusíte nic řešit. O svá data nepřicházíte.

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Ovšem ten, kdo využívání tento nástroj k podrobnějšímu sledování a zlepšování svého webu či e-shopu by měl udělat několik úprav, které mu vrátí měření zpátky.

Velice hezký článek, který obsahuje veškeré informace o aktuální úpravě, sepsal Marek Lecián, webový analytik, a můžete ho nalézt zde: https://mareklecian.cz/oprava-znaceni-organicke-navstevnosti-ze-seznam-cz/

 

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit