Google aktualizoval nápovědu a nově v ní uvádí, že weby s mixem pozitivních a negativních recenzí bere jako více důvěryhodné.
Konkrétně Google v dokumentaci uvádí, že: “Recenze jsou důležité pro potenciálního zákazníka, pokud jsou upřímné a objektivní. Zákazníci považují mix pozitivních a negativních recenzí za důvěryhodnější. Vždy můžete zákazníkovi na recenzi odpovědět, ukázat tak Váš zájem a případně dodat další informace. Pokud recenze nesplňují naše zásady zveřejňování informací, tak můžete být požádáni o jejich odstranění.”
Je pro vás SEO zatím velká neznámá a chcete se dozvědět, co to obnáší?
Vydali jsme knihu, která obsahuje všechny základní informace a postupy, které pro SEO budete potřebovat. V knize najdete vysvětlení základních SEO pojmů, metody pro optimalizaci nebo třeba i to, jak SEO vyhodnocovat.
Chci knihu Základy SEO: Jasně a stručně >>

Pravděpodobně by to nemělo mít dopad na ranking. Nicméně se spekuluje o tom, že u firem s 99% pozitivním hodnocením Google tyto firmy označuje pro přezkoumání recenzí manuálně. A nezapomínejme také na to, že signály z Google My Business jsou jedním z faktorů ovlivňujících lokální SEO.
Závěrem bychom chtěli dodat: Pokud Vaše firma obdržela pár negativních recenzí, není důvod k panice a strachu o špatné jméno. Ba naopak, může Vám to v očích Vašich zákazníků a Googlu pomoci. Samozřejmě všeho s mírou a neměli byste mít drtivou většinu negativních recenzí. 🙂
Pokud Vás zajímají data, jak na negativní recenze nahlížejí Vaši potenciální zákazníci, tak na Search Engine Land najdete výsledky průzkumu právě na toto téma. Hned na prvních řádcích se dočtete, že 88 % dotázaných je ochotno přehlédnout negativní recenzi, pokud vidí, že na ně firma reagovala a problém řešila.
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká?
Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA.
Chci konzultaci ZDARMA >>
Další články
Seznam před pár dny informoval o nové funkcionalitě, která by měla ještě více usnadnit vyhledávání v oblíbeném českém vyhledávači. Funkcionalitu společnost představila jakožto sumarizaci...
Detail článku »
Jak asi víte, Google již před nějakou dobou přestal zobrazovat počet výsledků ve vyhledávání. Číslo, které vyjadřovalo počet stránek ve vyhledávání, se střídavě zobrazovalo...
Detail článku »
Google v prosinci aktualizacemi nešetřil a pod stromeček nám nadělil hned dvě aktualizace. Společnost nejprve 12. prosince ohlásila aktualizaci jádra vyhledávače a hned týden...
Detail článku »
Uběhl měsíc od oznámení listopadového Core updatu a další aktualizace jádra na sebe nenechala příliš dlouho čekat. 12.12.2024 Google ohlásil prosincový Core update na...
Detail článku »
Očekávané se stalo skutečností; Google potvrdil nový Core update, o kterém se v posledních měsících hojně spekulovalo. Aktualizace byla ohlášena 11. listopadu 2024 a...
Detail článku »