Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Průzkum: 62% uživatelů se rozhoduje k nákupu podle fotek

Většina spotřebitelů si produkt koupí s větší pravděpodobností, pokud uvidí fotografie pořízené jinými zákazníky.

Nový přehled ukazuje, že obsah vytvářený uživateli, například fotografie nahrané zákazníky, hraje při rozhodování o nákupu významnou roli. eMarketer uvádí, že 62% spotřebitelů tvrdí, že si produkt koupí s větší pravděpodobností, pokud si nejdříve mohou prohlédnout fotografie a videa zákazníků. Výsledky průzkumu zahrnují nakupující z USA, Kanady, Austrálie, Francie, Německa a Velké Británie. Na otázku, proč hledají další kontext o produktu, například fotografie zákazníků, odpověděli:

  • Může zvýraznit něco, co nebylo zřejmé (24%)
  • Rád bych viděl produkt v akci před jeho zakoupením (21%)
  • Mějte větší jistotu, že jsou recenze přesné (17%)
  • Je snazší vidět kvalitu produktu (17%)
  • Je snadnější vidět velikost / přizpůsobení nebo barvu produktu (11%)
  • Je snadnější vidět materiál produktu (7%)

Vliv obsahu vytvářeného uživateli převládá na Facebooku. Průzkum zjistil, že 26,4% respondentů uvedlo, že Facebook je pro ně oblíbenou destinací pro nákupy na základě fotografií zákazníků. Obsah nahraný zákazníky na Instagram a YouTube také účinně ovlivňuje nákupy. Někteří respondenti uvedli, že obsah generovaný uživateli na Pinterestu, TikToku a Snapchatu pomohl v rozhodování během nákupu. Twitter byl mezi respondenty průzkumu mrtvý jako poslední, jen málokdo řekl, že fotografie zákazníků na Twitteru ovlivnily nákupní rozhodnutí.

Je pro vás SEO zatím velká neznámá a chcete se dozvědět, co to obnáší? Vydali jsme knihu, která obsahuje všechny základní informace a postupy, které pro SEO budete potřebovat. V knize najdete vysvětlení základních SEO pojmů, metody pro optimalizaci nebo třeba i to, jak SEO vyhodnocovat. Chci knihu Základy SEO: Jasně a stručně >>

Jeremy Goldman, hlavní analytik eMarketeru, předpovídá letos velkou otočku pro více obsahu generovaného uživateli.

Goldman ve zprávě uvádí:

“Spotřebitelé méně důvěřují mainstreamovým médiím a úhlednému firemnímu marketingu, místo toho se obracejí k obsahu vytvářenému uživateli a ovlivňujícím, aby našli svou vlastní pravdu.” Spotřebitelé jsou vnímaví k obsahu vytvářenému uživateli, dodává Goldman a popisuje jej jako „levný, snadno a rychle“. “Proč by značky utrácely více času a peněz za výrobu ve velkém měřítku, když tato možnost existuje, zejména ve světě, kde musí být obsah rychle vytvořen a přesunut?”

Uživatelem generovaný obsah na webových stránkách

Průzkum eMarketer se zaměřuje nejen na dopad fotografií zákazníků na sociální média, ale i obsah vytvářený uživateli může být účinný při nákupech na webech. Pokud máte web, který prodává produkty, kde mohou zákazníci zanechávat recenze, může jim umožnit nahrát fotografie s jejich recenzemi budoucím zákazníkům při rozhodování o nákupu.

Kromě potenciálního zvýšení prodeje může být obsah generovaný uživateli přínosem pro SEO vašeho webu.

John Mueller společnosti Google uvedl, že s obsahem vytvářeným uživateli se při hodnocení vyhledávání zachází stejně jako s hlavním obsahem webové stránky. Povzbuzující fotografie zákazníků tak mohou na stránku přidat další signály a dokonce pomoci s hodnocením ve vyhledávání obrázků. Při publikování obsahu vytvářeného uživateli na svém webu buďte opatrní. Pokud zákazníkům umožníte vkládat do svých recenzí odkazy, Google vás požádá, abyste použili značku Rel UGC .

Zdroj: https://www.emarketer.com/content/user-generated-visual-content-influence-purchases

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit