V americké společnosti Perficient Digital vydali studii rozpoznávání obrazu, která zkoumala přesnost příslušných technologií. Studie zjistila, že Google Vision porazil konkurenty včetně Amazon AWS Rekognition, IBM Watson a Microsoft Azure Computer Vision.
Dva lidé shromáždili a označili 2 000 obrázků ve čtyřech různých kategoriích. Každá kategorie měla přibližně 500 obrázků. Obrázkům bylo následně přiřazováno pět tagů. Následně nechali proběhnout všech 2 000 obrazů skrz každou z výše uvedených aplikací pro analýzu obrázků a porovnali výsledky. Pro každý obrázek z každé aplikace byla vytvořena unikátní sada štítků / značek a každé značce obrázku byla přiřazena hodnota.
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká?
Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA.
Chci konzultaci ZDARMA >>
Z výsledků porovnání je zřejmé, že člověk ještě dokáže rozlišovat obrázky nejlépe, ale na paty se mu tlačí umělá inteligence od Googlu. Otázkou je, zda algoritmy vyhledávačů Googlu a Bingu (který také dokáže rozpoznávat obrázky) nejsou ještě trochu vyspělejší a nejmodernější než to, co společnosti zveřejňují s API. V každém případě je potřeba brát v úvahu, že vyhledávání pomocí obrázků v budoucnu bude hrát podstatnější roli.
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká?
Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA.
Chci konzultaci ZDARMA >>
Další články
Není to tak dlouho, co Google testoval výsledky vyhledávání. Už pár dní pozorujeme, že Google v některých chvílích opět neposkytuje počet výsledků ve vyhledávání....
Detail článku »
Google se po relativně dlouhé době ohlásil s novými aktualizacemi. Naposledy informoval v listopadu 2023 o aktualizaci jádra vyhledávače a krátce poté ještě o...
Detail článku »
Před nedávnem Google provedl změnu ve fungování operátoru “allintitle:”, kterým se dalo filtrovat výsledky vyhledávání podle toho, zda se klíčové slovo vyskytuje v titulku...
Detail článku »
Odlišné fungování operátoru “allintitle” V posledních dnech jsme zaznamenali, že operátor “allintitle:” začal fungovat trochu jiným způsobem, než tomu bylo doposud. Tento operátor vždy...
Detail článku »
Zajímaly vás CTR studie z předchozích let? Pak je najdete zde: CTR studie v ČR – 2018 CTR studie v ČR – 2020 CTR...
Detail článku »