S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Klientský reporting v Google Data Studiu od eVisions

Petr Hlaváč z renomované agentury eVisions dal dohromady článek, ve kterém hovoří o obsahu jejich reportu v GDS (Google Data Studio) který připravili pro své klienty.

Velmi otevřeně a na poměry v ČR nezvykle jdou s kůží na trh ven a popisují bloky, které jejich report má, jsou to zejména:

  • Manažerské shrnutí
  • Organická návštěvnost (Google Analytics data)
  • Vybrané segmenty návštěvnosti
  • Hlavní ekonomické ukazatele výkonnosti
  • Analýza vyhledávání (Google Search Console a GA data)
  • Indexace (Google Search Console a GA data)
  • Rozložení pozic (Collabim data)
  • Market share (Collabim data)
  • Linkbuilding + vývoj odkazového profilu (Ahrefs data)
  • Přehled provedených činností
  • Plán činností na následující období

Zajímá-li vás super inspirace v reportingu, určitě na článek „Co by měl obsahovat ideální SEO report?“ mrkněte.

Chcete-li si i vy napojit Collabim do GDS, návod najdete zde. Jinak vzorovou šablonu pro reporting přineseme již brzy i my.

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit