Microsoft do své webové služby pro sledování webu (podobné jako Google Search Console) integroval další nástroj – Microsoft Clarity.
Microsoft Clarity je free-to-use služba, která vám dovolí sledovat, co přesně na vašich webových stránkách uživatelé sledují a na co klikají. Stejné funkce nabízí například Hotjar. Tzv. heatmapy můžete využít při optimalizaci vašich webových stránek z hlediska SEO a UX.
Propojení se stránkou je velice jednoduché. Stačí se přihlásit do Bing Webmaster Tools, kliknout na Microsoft Clarity a nasadit vygenerovaný kód na váš web pomocí programátora nebo Google Tag Manageru.
Následně můžete spustit Clarity a nastavit měření a nahrávání stránky. Poté, co budete mít data, můžete je začít vyhodnocovat.
Touto službou získává Bing lehkou výhodu na Google Search Console a určitě není na škodu, začít využívat i Bing Webmaster Tools.
Pokud chcete vědět víc pro (Microsoft) Bing Ads, pro koho se Microsoft Advertising hodí, ale i návod pro začátečníky, přečtete si článek Microsoft (Bing) Ads: návod, přihlášení, tipy.
Pokud chcete vědět víc pro Bing Webmaster Tools, nástroj a platformu, která slouží k monitorovaní, správě a optimalizaci webových stránek ve vyhledávači Bing, přečtete si článek Bing Webmaster Tools: Kompletní průvodce pro webmastery.