Blíží se konec roku a doba pravidelných předvánočních / vánočních akcí, které budou pro všechny podnikatele důležitější, než kdy dříve. Nejbližší takovou akcí bude Black Friday a Cyber Monday.
Google na svém blogu vydal několik rad, jak správně připravit přistávací stránky pro dané akce.
Vytvořte stránku co nejdříve
Přistávací stránku pro výprodej, nebo akci vytvořte co nejdříve, aby měl Googlebot dostatek času vaši stránku najít a indexovat. Ujistěte se také, že stránka má nastavený parametr index a follow.
Držte se standardů SEO
Snažte se svoji stránku tvořit tak, aby odpovídala standardům SEO a byla uživatelsky přívětivá, pro co nejlepší konverzní poměr.
Odkazujte na stránku
Nezapomeňte na to, odkázat na novou stránku z home page a dalších relevantních stránek. Pomůžete jak uživatelům, tak robotům k rychlejšímu nalezení stránky
Využijte loňskou URL
Pokud už jste nějakou stránku pro akce vytvářeli, využijte ji. Není potřeba tvořit novou. Pokud letos vytváříte stránku prvně, vytvořte url tak, aby se dala použít i příště.
Příklad správné url: https://www.eshop.cz/black-friday
Případ špatné url: http://www.eshop.cz/2020/black-friday
Přidejte relevantní a kvalitní obrázky
K produktům přidejte aktuální a ideálně autentické obrázky ve vysoké kvalitě pro zvýšení zájmu návštěvníků a nastavte jim správný alt text.