Blíží se konec roku a doba pravidelných předvánočních / vánočních akcí, které budou pro všechny podnikatele důležitější, než kdy dříve. Nejbližší takovou akcí bude Black Friday a Cyber Monday.
Google na svém blogu vydal několik rad, jak správně připravit přistávací stránky pro dané akce.
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká?
Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA.
Chci konzultaci ZDARMA >>
Vytvořte stránku co nejdříve
Přistávací stránku pro výprodej, nebo akci vytvořte co nejdříve, aby měl Googlebot dostatek času vaši stránku najít a indexovat. Ujistěte se také, že stránka má nastavený parametr index a follow.
Držte se standardů SEO
Snažte se svoji stránku tvořit tak, aby odpovídala standardům SEO a byla uživatelsky přívětivá, pro co nejlepší konverzní poměr.
Odkazujte na stránku
Nezapomeňte na to, odkázat na novou stránku z home page a dalších relevantních stránek. Pomůžete jak uživatelům, tak robotům k rychlejšímu nalezení stránky
Využijte loňskou URL
Pokud už jste nějakou stránku pro akce vytvářeli, využijte ji. Není potřeba tvořit novou. Pokud letos vytváříte stránku prvně, vytvořte url tak, aby se dala použít i příště.
Příklad správné url: https://www.eshop.cz/black-friday
Případ špatné url: http://www.eshop.cz/2020/black-friday
Přidejte relevantní a kvalitní obrázky
K produktům přidejte aktuální a ideálně autentické obrázky ve vysoké kvalitě pro zvýšení zájmu návštěvníků a nastavte jim správný alt text.
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká?
Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA.
Chci konzultaci ZDARMA >>
Další články
Před pár dny (26. dubna) jsme informovali o AB testování Googlu, které zahýbalo s výsledky SERPu. Jak jsme uváděli v článku, obrovský Core update,...
Detail článku »
Není to tak dlouho, co Google testoval výsledky vyhledávání. Už pár dní pozorujeme, že Google v některých chvílích opět neposkytuje počet výsledků ve vyhledávání....
Detail článku »
Google se po relativně dlouhé době ohlásil s novými aktualizacemi. Naposledy informoval v listopadu 2023 o aktualizaci jádra vyhledávače a krátce poté ještě o...
Detail článku »
Před nedávnem Google provedl změnu ve fungování operátoru “allintitle:”, kterým se dalo filtrovat výsledky vyhledávání podle toho, zda se klíčové slovo vyskytuje v titulku...
Detail článku »
Odlišné fungování operátoru “allintitle” V posledních dnech jsme zaznamenali, že operátor “allintitle:” začal fungovat trochu jiným způsobem, než tomu bylo doposud. Tento operátor vždy...
Detail článku »