Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Google Chrome

Internetový prohlížeč může být studnicí zajímavých dat pro vyhodnocování kvality navštěvovaných webových stránek. Pro konkrétní stránky lze upravit různá oprávnění (např. blokování zjištění polohy, zobrazování obrázků a videí atd.) jak v prohlížeči Google Chrome, tak v prohlížeči Seznam a u Googlu lze zablokovat i konkrétní stránky.

Google říká “while we’re not currently using the domains people block as a signal in ranking, we’ll look at the data and see whether it would be useful”. Z čehož lze vyvodit, že blokované stránky v Chromu Googlu nepoužívá jako negativní signál, ale zároveň některá data z Chromu studují a nelze tak vyloučit, že mohou mít vliv i na pozice ve vyhledávání.

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Autor textu: Jan Vanžura (Collabim) & Tomáš Zahálka (SEO konzultant)

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Které vyhledávače tento faktor ovlivňuje?

: Google
Pozitivně
: Seznam
Pozitivně

Míra závažnosti: Nízká
Typ SEO:
Off-page (linkbuildeři)

Příklady z praxe

Přidat příklad z praxe

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit