SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Google analytics

Google analytics, neboli GA, je nástroj od společnosti Google. GA nabízí možnost sledovat statistická data o uživatelích webu, jako například návštěvnost, čas strávený na stránce, míru okamžitého opuštění nebo počet konverzí a je nejpoužívanějším analytickým nástrojem.

Google analytics je dostupný v placené a neplacené verzi. Obě verze lze používat ke komerčním i nekomerčním účelům. Placená verze navíc nabízí rozšířené možnosti sledování, větší kapacitu a vyšší aktuálnost dat.

Chcete najít tzv. nízkovsící ovoce i na Vašem webu? Test metody Keywod golden ratio aneb Umístění v TOP10 na Google do 39,5 hodiny.

Zvýhodnění webů na Googlu, které mají aktivní GA Matt Cutts z Googlu vyvrátil, totéž se dá očekávat u Seznamu. I přesto je velmi vhodné mít GA na svém webu aktivní z důvodu lepšího porozumění návštěvníkům. Pro zahájení sledování uživatelů je třeba nahrát fragment měřícího kódu na stránky, jež chcete sledovat. Doporučené umístění je záhlaví.

Autor textu: Šimon Seďa (Collabim) & Tomáš Zahálka (SEO konzultant)

Které vyhledávače tento faktor ovlivňuje?

: Google
Bez vlivu
: Seznam
Bez vlivu

Míra závažnosti: Nízká
Typ SEO:
Technické (vývojáři)

Příklady z praxe

Přidat příklad z praxe

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit