Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

SEO faktory

  • Typ SEO:

  • Míra vlivu pro Google:

  • Míra vlivu pro Seznam:

Rychlost stránek

: Vliv faktoru pro Google
Pozitivní
: Vliv faktoru pro Seznam
Neutrální

Google od roku 2010 používá rychlost načtení stránky jako jeden z hodnotících faktorů. Za Seznam naopak Dušan Janovský na SEOlogeru 2016 řekl, že nepovažují zatím rychlost načítání stránek za hodnotící signál ovlivňující pořadí výsledků.

Nákup zpětných odkazů

: Vliv faktoru pro Google
Negativní
: Vliv faktoru pro Seznam
Negativní

Google a Seznam apelují na to, aby zpětné odkazy na web vznikaly pouze přirozenou cestou na základě kvalitního obsahu. Odkazy získané formou platby za účelem zmanipulování PageRanku může Google považovat za porušení pokynů pro webmastery.

Meta Keywords

: Vliv faktoru pro Google
Neutrální
: Vliv faktoru pro Seznam
Neutrální

Google a Seznam nepoužívají meta keywords jako hodnotící faktor. Vyplněním tohoto meta tagu nijak neovlivníte pozice ve výsledcích vyhledávání.

Míra závažnosti
Nízká
Typ SEO:
Obsahové (copywriteři)

více o Meta Keywords »
Zdroje, návody, vyjádření konzultanta

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit