Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Jak si změnit lokalitu pro Google

Google přišel nedávno s tím, že přestává brát doménu Google, pomocí kterého vyhledáváte, jako signál pro určení výsledků vyhledávání. Je tedy jedno, jestli vyhledáváte na Google.DE, anebo na Google.CZ.

Pořád ale existuje možnost si určit, pro jakou zemi chcete výsledky zobrazit. Vhod to přijde třeba v momentě, kdy chcete zkontrolovat, jak to vypadá v zahraničním SERP.

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Uvedu příklad. Pokud si v (jakémkoliv) Google vyhledáte slovo Facebook, tak bude na prvním místě český Facebook.

Pokud si budu chtít zobrazit výsledky německého Google, tak si budu muset přenastavit lokalitu a jazyk. Obojí změním v Nastavení:

Nejdříve změním ve spodní části obrazovky polohu na Německo a volbu uložím. To samotné však stačit nebude, musím ještě změnit také jazyk.

Tím tedy docílím toho, že se mi zobrazí německé výsledky vyhledávání:

Více informací o této záležitosti:

https://www.svetandroida.cz/google-vyhledavani-vysledky-lokace-201710/

https://rychlofky.wordpress.com/2017/10/27/google-prestane-pouzivat-narodni-domeny-pro-indikaci-odkud-uzivatel-vyhledava/

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit