Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Co přibylo v Collabimu v dubnu 2018?

V dubnu jsme trochu zabrali a protože Vás nechceme moc dlouho unavovat, vezmeme to hezky stručně. Případně se na celé shrnutí podívejte v krátkém videu (cca 7min).

Zavedli jsme přehled nejnovějších změn v aplikaci, můžete mít tak neustálý přehled o tom, co v aplikaci provádíme. Také jsme trochu oživili Collabim YouTube kanál, o větších nových funkcích bychom rádi informovali více názorně.

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Workshop roadshow

Protože chceme stále více potkávat naše zákazníky a zjišťovat přímo od nich, co je v praxi trápí a co by rádi řešili, rozhodli jsme se rozjet se opět mezi vás. A díky komunitě SEO jako Brno jsme byli pozváni (jmenovitě díky Ivu Kyliánovi) na první ze série workshopů. O tom, jak celá akce dopadla si můžete přečíst na blogu Terezy Novákové. Dále pro vás chystáme zastávky v Plzni, Českých Budějovicích a v Praze. Přesné termíny můžete sledovat na našem Facebooku či naší akademii.

Svatý grál

Alias potomek SERPO.cz přišel na svět 1.4.2018 a od té doby provedl již několik set dokončených analýz a jednotky tisíc náhledových hledání. Více informací v naší nápovědě nebo samostatném videu. Také jsme pro něj dali dohromady bookmarklet a analýzu v POWERBI.

Svatý grál je natolik výjimečný, že jsme pro něj dali dohromady dokonce teaser.

 

Jednorázové analýzy a komunikace

Ale zpět k aplikaci. Pro snadnější komunikaci s námi jsme přidali kontaktní formulář v rámci sekce nástroje, vylepšili jsme proces nákupu kreditů do jednorázových analýzTaké si nyní můžete své jednorázové analýzy pojmenovat a nově také opakovat. Klidně po půlroce. Navíc z přehledu hned vidíte, o jaký typ analýzy šlo.

Aby toho nebylo v jednorázovkách málo, můžete si nyní nechat provést analýzu cílových URL:

Historie klíčových slov

Je poměrně důležitou změnou, chcete-li milníkem v naší aplikaci. Doteď totiž bylo možné pohlížet na agregovaná data pouze “dopředu”. Tedy pokud jste si štítkem označili slova, například rozložení pozic či market share se počítal pouze do budoucna. U této nové funkce Vám však ukazujeme data tak, jak je máte aktuálně označena. Navíc počítáme trendovou křivku, zda-li ve sledovaném období došlo ke zlepšení či nikoliv. Pro rychlé zobrazení je přechod implementován přímo do grafů Collabim indexu či Rozložení pozic, stačí táhnout po grafu myší. Více informací.

Api a Google Data Studio

Dále jsme se také věnovali více našemu API napojení a přidali několik nových endpointů, například Rozložení pozic, Market share apod. Navíc jsme ale také umožnili nové funkce jako vzít si pouze jeden den, avšak 20 dní zpět. Na toto přímo navazují nové Google Data studio konektory.

Přidali jsme také video pro používání Bookmarkletu pro vkládání zpětných odkazů do Collabimu, o kterém asi málokdo vůbec ví.

Konec hlášení. Díky za pozornost a neutuchající přízeň našemu nástroji.

Měření zdar!

 

 

 

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit