Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Seznam přidal do vyhledávání nabídky k firmám

Máte firemní zápis na firmy.cz? Pokud ano,otevřela se vám nyní velmi zajímavá možnost zobrazovat své akční nabídky přímo ve vyhledávání. nemáte-li ještě zápis možná nastal čas zvážit registraci do tohoto velmi významného českého katalogu firem. Může se vám to zejména hodit pokud provozujete lokální SEO a zaměřujete se tak na na optimalizaci vašich stránek pro… Detail článku »

Tento týden ještě jednou o UX – tentokrát o mobilech

Nevíme čím to je, ale tento týden se roztrhl pytel s UX články. Na výborný překlad zahraničního reportu jsme narazili na webu Ondry Illinčeva. V novém článku Jak lidi opravdu používají mobil se zaměřil na extrakci nejdůležitějších dat výzkumu, jak lidé používají mobil. Závěry nejsou nijak extra překvapivé, ale článek obsahuje zásadní shrnutí, jak přistupovat k použitelnosti… Detail článku »

Jak na UX testování krok za krokem

Parádní článek popisující pěkně krok za krokem, co vše připravit, provést a nezapomenout při uživatelském testování ať již nového webu či aplikace pro vás napsala Tereza Venerová. Vše na co byste neměli zapomenout jak při zadávání, tak při prvním testování až po vyhodnocení celého procesu – to vše najdete v tomto velmi obsáhlém článku plných… Detail článku »

Homeoffice nebo openspace?

Iveta Nečesalová z digitální agentury eVisions se rozepsala o tom, jaké jsou vlastně benefity práce z domova a že ne pro každého je tato forma práce na dálku vhodná. Článek je obohacen velmi pěknou infografiku, která vám v několika málo krocích dovolí otestovat si sám na sobě, zda-li se pro home office hodíte, či nikoliv…. Detail článku »

Agentura Sherpas ve svém článku o Facebooku radí, které tři metriky nejspíše nesledujete

Pokud inzerujete na Facebooku stejně jako my a dalších tisíce firem, určitě sledujete, zda-li má vaše inzerce nějakou návratnost, případně jiné KPI. Možná jste však vynechali některé metriky, které mohou být klíčové zrovna k vašemu úspěchu a přitom nejsou příliš známé. Jsou to četnost, skóre relevantnosti a procenta shlédnutí videa. Zajímají-li vás tyto metriky detailně,… Detail článku »

Google potvrdil změnu vyhledávacího algoritmu ze dne 24.9

Včera dopoledne Google potvrdil další změnu vyhledávacího algoritmu pravděpodobně navazující na známý Google Medic update z 1. srpna 2018. Uvidíte-li tedy ve svém sledování pozic nějaký nečekaný a neobvyklý vzestup a pád kolem 24.9 je možné, že za to může právě tento update. Všechny důležité změny vyhledávačů pro vás monitorujeme na stránce změny ve vyhledávačích…. Detail článku »

Google+ po sedmi letech končí

V pondělí Google oznámil, že jeho sociální síť Google+ po sedmi letech končí. Děje se tak z důvodu nízkého počtu uživatelů a několika problémů s bezpečností. Dále dodal, že 90 procent Google Plus uživatelů se na této síti zdržují méně než 5 vteřin. Také lepší hodnocení z hlediska SEO přes pouzivani tlačítka Google Plus, které… Detail článku »

Marketingové mapy od Michala Krutiše

Již na několikáté konferenci představil Michal Krutiš koncept marketingových map, na kterém aktuální pracuje. Marketingové mapy mají sloužit především ředitelům v oblasti marketingu, aby byli schopni identifikovat stav svého projektu a byli schopni řídit efektivně i multikanálový marketing. Celý koncept je postaven na takzvaných zralostních mapách, což je koncept starý několik desetiletí. Jde o to… Detail článku »

Připravili jsme veřejný Google Data Studio report, zdarma

Když jsme se před 4 měsíci potkali na Marketingové Plzni s klukama z Digitální architekti.cz, slovo dalo slovo a pustili jsme se do přípravy reportu, který nám dlouhodobě ve firmě chyběl. Hlavní smysl byl ale přinést vám report, který můžete ihned použít pro rychlý náhled efektivnosti vašich marketingových aktivit. V tomto reportu tak najdete shrnutí: organická… Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit