Letos v dubnu Google testoval zobrazování krátkých videí uživatelů z různých sociálních sítí v organickém vyhledávání. Nejprve se objevili YouTube videa a následně i TikTok a Instagram. Nyní to vypadá, že Google toto vylepšení oficiálně spustil a uživatelé mohou tak videi listovat i ve vyhledávání Googlu.
Na screeny dalších uživatelů se můžete podívat v tomto Twitter vláknu. U nás si na novinku budeme muset ještě nejspíše počkat. Nicméně se zde nabízí další možnost, jak se díky správně pojmenovanému videu dostat na zajímavé příčky v organickém vyhledávání a tím zvýšit i přirozený dosah.
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>