S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Google vylepšuje obrázkové vyhledávání

Před pár dny se objevila informace, že Google vylepšil obrázkové vyhledávání. Nyní zobrazuje u produktů skladovou dostupnost přímo na stránce vyhledávání. 

Nyní je jasně vidět, zda je produkt skladem (zeleně označeno) nebo je vyprodaný (červeně označeno). Uživatelé tak mohou přímo filtrovat výsledky, které vyžadují. Po kliknutí na odkaz se zobrazí další informace jako je cena, hodnocení nebo výrobce.

Jedná se tak o další využití strukturovaných dat, které Google bude i roce 2020 stále více vylepšovat. 

Zobrazování dostupnosti produktů přímo v obrázkovém vyhledávání přímo ukazuje na snahu Googlu, aby se i přes obrázky nakupovalo. Pro obchodníky to opět znamená, že se mají zaměřit i na obrázkové SEO.

Zdroj: https://searchengineland.com/google-showing-product-availability-markup-in-image-search-results-326359

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit