SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Google vydal doporučení pro firmy postižené COVID-19

Události okolo COVID-19 se bohužel nedotknou pouze “offline” světa. Google nyní vydal několik rad, pro majitele účtů Google My Business, jak mají označit svoje pobočky, pokud je jejich provoz omezen právě díky COVID-19. 

Podnikům se doporučuje, aby co nejlépe označili svoji provozovnu informacemi a upravili profil svojí firmy.

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Stačí se registrovat a nechat nám telefon. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci ukázku ZDARMA >>

Změna pracovní doby

Pokud se Vaše provozní doba změnila, informujte co nejpřesněji, kdy máte otevřeno nebo zavřeno. 

Aktualizujte svůj popis provozovny

Vysvětlete svým zákazníkům, že váš obchod je omezen z důvodu COVID-19. Můžete také dodat informace, jak nyní budete objednávky vyřizovat a v jakém režimu bude vaše firma fungovat. 

Zkontrolujte své kontaktní údaje

Ujistěte se, že máme na profilu firmu aktualizované kontakty, aby vás zákazníci mohli kontaktovat. 

To jsou momentální doporučení od Googlu. Nyní žádné nové funkce pro Google My Business vydané nejsou. Můžeme ovšem předpokládat, že pokud tento problém bude i nadále přetrvávat, Google nějaké funkce k informování vašich klientů přidá. 

 

Zdroj: https://twitter.com/GoogleMyBiz/status/1237062402790903813

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit