Události okolo COVID-19 se bohužel nedotknou pouze “offline” světa. Google nyní vydal několik rad, pro majitele účtů Google My Business, jak mají označit svoje pobočky, pokud je jejich provoz omezen právě díky COVID-19.
Podnikům se doporučuje, aby co nejlépe označili svoji provozovnu informacemi a upravili profil svojí firmy.
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká?
Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA.
Chci konzultaci ZDARMA >>
Změna pracovní doby
Pokud se Vaše provozní doba změnila, informujte co nejpřesněji, kdy máte otevřeno nebo zavřeno.
Aktualizujte svůj popis provozovny
Vysvětlete svým zákazníkům, že váš obchod je omezen z důvodu COVID-19. Můžete také dodat informace, jak nyní budete objednávky vyřizovat a v jakém režimu bude vaše firma fungovat.
Zkontrolujte své kontaktní údaje
Ujistěte se, že máme na profilu firmu aktualizované kontakty, aby vás zákazníci mohli kontaktovat.
To jsou momentální doporučení od Googlu. Nyní žádné nové funkce pro Google My Business vydané nejsou. Můžeme ovšem předpokládat, že pokud tento problém bude i nadále přetrvávat, Google nějaké funkce k informování vašich klientů přidá.
Zdroj: https://twitter.com/GoogleMyBiz/status/1237062402790903813
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká?
Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA.
Chci konzultaci ZDARMA >>
Další články
Před pár dny (26. dubna) jsme informovali o AB testování Googlu, které zahýbalo s výsledky SERPu. Jak jsme uváděli v článku, obrovský Core update,...
Detail článku »
Není to tak dlouho, co Google testoval výsledky vyhledávání. Už pár dní pozorujeme, že Google v některých chvílích opět neposkytuje počet výsledků ve vyhledávání....
Detail článku »
Google se po relativně dlouhé době ohlásil s novými aktualizacemi. Naposledy informoval v listopadu 2023 o aktualizaci jádra vyhledávače a krátce poté ještě o...
Detail článku »
Před nedávnem Google provedl změnu ve fungování operátoru “allintitle:”, kterým se dalo filtrovat výsledky vyhledávání podle toho, zda se klíčové slovo vyskytuje v titulku...
Detail článku »
Odlišné fungování operátoru “allintitle” V posledních dnech jsme zaznamenali, že operátor “allintitle:” začal fungovat trochu jiným způsobem, než tomu bylo doposud. Tento operátor vždy...
Detail článku »