S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Google Moje firma umožňuje uživatelům vytvářet vlastní krátké adresy URL

Společnost Google nyní umožňuje uživatelům vytvářet krátké adresy URL ve službě Moje firma.
Google volá tyto vlastní adresy URL „short names“ (krátké názvy) a v tuto chvíli k nim mají přístup pouze některé ověřené podniky. Nicméně, je to rozhodně více než jen testovací funkce, protože článek centra pomoci již pro něj existuje.

Ben Fisher sdílel příklad na Twitteru. Můžete vidět v pravém dolním rohu jeho obrazovky, kde nastavil své zkrácené jméno na SteadyDemand.

Jak je to s přidáním krátkého názvu?

Článek Centra nápovědy společnosti Google uvádí, že krátké názvy jsou dostupné pouze ověřeným firmám. I většina ověřených firem nemá přístup.

Pokud a kdy získáte přístup, můžete vytvořit krátkou adresu URL podle následujících kroků:

  1. Přihlaste se do služby Moje firma na Googlu.
  2. Otevřete místo, pro které chcete vytvořit krátký název.
  3. V nabídce klikněte na Informace a pak Přidat krátké jméno profilu.
  4. Zadejte krátký název. Můžete zadat až 32 znaků.
    • Pokud název není k dispozici, zobrazí se chybová zpráva a bude nutné vybrat jiný. Zkuste název zkrátit nebo přidat další popisné informace, například svou polohu. Můžete vybrat i jiné slovo, které popisuje vaši firmu nebo značku.
  5. Klikněte na Použít. Krátký název se bude zobrazovat jako nevyřízený. Až bude připraven, zobrazí se ve firemním profilu.

 

Pokud zjistíte, že nejste spokojeni se svým zkráceným jménem, ​​můžete ho vždy změnit, ale lze ho měnit pouze 3krát ročně, takže buďte opatrní.

Odkaz na nápovědu Google: https://support.google.com/business/answer/9273900?hl=cs
Článek na twitteru: https://twitter.com/TheSocialDude/status/1118225276683423745

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit