Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Google ads od října zruší urychlené zobrazování reklam

Používáte-li reklamní systém Google Ads, tak zbystřete. Od 1. října nebude v kampaních ve vyhledávací síti, v kampaních v nákupech Google a ve sdílených rozpočtech k dispozici urychlené zobrazování reklam.

Od způsobu zobrazování reklam je odvozeno, jak dlouho Váš denní rozpočet vydrží během jednoho dne. Urychlené zobrazování se totiž primárně snaží utratit Váš rozpočet rychleji než standardní zobrazování. Tato metoda proto může zvýšit cenu za proklik (CPC) kvůli zvýšené konkurenci na začátku dne nebo neúmyslně utratit většinu svého rozpočtu v dřívějších časových pásmech.

Podle oficiálního vyjádření Google bude urychlené zobrazování přepnuto na standardní.

Pokud chcete vědět víc pro jeden z nejpopulárnějších nástrojů pro online reklamu Google Ads, přečtete si článek Google Ads: druhy reklam.

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit