Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Kontaktní stránka

Stránka s kontaktními údaji (především adresa a telefon) je považována za určitou známku legitimizace webu. Mimo to jsou však kontaktní údaje ověřovány kontrolory kvality v případě Googlu, ale i u Seznamu kontrolují shodu s IČO v obchodních podmínkách.

Správné a přehledné kontaktní informace jsou důležité především pro lokální SEO (tzn. zaměřuje-li se webová stránka na zákazníky z určitého regionu). Důležitá je především konzistentnost kontaktních údajů v různých marketingových kanálech. Google tuto konzistentnost zohledňuje a teoreticky jí připisuje plusové body.

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Autor faktoru: Jan Vanžura (Collabim) & Tomáš Zahálka (SEO konzultant)

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Které vyhledávače tento faktor ovlivňuje?

: Google
Pozitivně
: Seznam
Pozitivně

Míra závažnosti: Nízká
Typ SEO:
Obsahové (copywriteři)

Příklady z praxe

Vytvoření firemního zápisu na Moje firma na Google a na Firmy.cz usnadní hledání kontaktu a místa pobočky zákazníkům a je tak větší pravděpodobnost, že zákazník pobočku navštíví, kontaktuje a nebo přejde přímo na webové stránky. Výhodou mimo adresy a kontaktních údajů jsou informace o otevírací době.

Přidat příklad z praxe

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit