S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Rychlost načítání je klíčem k úspěchu českých e-shopů

Být pomalý a neproduktivní nefunguje v žádném oboru. A o e-shopech to platí dvojnásob. Rychlost vládne světem a rozhoduje o vašem úspěchu. Amazon spočítal, že zpomalení běhu e-shopu o 1 vteřinu stojí 10 % obratu.  A naopak zrychlení může zvýšit konverzní poměr třeba i o 25%, jak tomu bylo u českého severu Srovname.cz. Čím méně,… Detail článku »

Google doporučuje: Používejte jednotné URL pro všechen sezónní obsah

Jak pracovat se sezónním obsahem, když je již po sezóně? Úplně stejně se ptal jeden z účastníků nedávného Google webmaster hangoutu. Špatně pracovat se sezónním obsahem může v důsledku znamenat problémy s hodnocením a indexací. John Mueller z Google nabízí dvě rady: Publikovat sezónní obsah jen po rozumně dlouhý čas, aby Google mohl považovat obsah… Detail článku »

Google AI Search: Obsah a hodnotící faktory pro vyhledávání

Rogger Montti ve svém článku na Search Engine Journal zmiňuje, že hodnotící faktory pro SEO se vyvíjí rychleji než SEO odvětví (zaplaťpánbůh, dává to konkurenční výhodu firmám co nechtějí s dinosaury). V současnosti se nacházíme v éře Google AI Search (pokud jako já zatím nevíte co je AI, doporučuji článek na wiki), kdy AI zodpovídá 30%… Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit