Další novinka v testování se objevila na Twitteru, kde ji sdílel Brian Freiesleben. Jeho screen ukazuje novou funkci v organickém vyhledávání. Tou je tzv. slider, kde si můžete zvolit, jakou velikost / obsah zboží chcete vyhledávat i s porovnáním oproti konkurenci.
Na posuvném panelu vidíme, že si uživatel vybírá whiskey a má možnost si zvolit velikost např. 750ml a Google mu zároveň oznamuje, že obsah je větší než většina ostatních lahví.
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>
Pokud tento prvek spustí Google i u nás, bude to velice zajímavá vychytávka. Vzhledem k tomu, že řada produktů má různé velikosti, a nemusíte tak složitě zjišťovat, v jakém množství se daný produkt dodává.
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>