Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Testování nového zobrazení ve vyhledávání?

Určitě jste si všimli, že Google čas od času zkouší měnit vzhled organického či placeného vyhledávání. Často o něm píšeme i zde. Dnes se na Twitteru objevil “screen” dalšího takového testování. Google tentokrát kromě automatického doplňování vyhledávacího výrazu rovnou zobrazí i možné výsledky v oddělených boxech.

Obrázek bohužel není moc kvalitní a nepodařilo se mi tento vyhledávací vzhled duplikovat, ale můžeme vidět, že při vyhledávání dotazu “jaguar” Google automaticky nabízí boxy výrobců vozů, kterým Jaguar patří. Pokud by se tento styl vyhledávání stal běžným a běžný uživatel by měl šanci dostat se do tohoto výsledku, věřím, že by to značně zvýšilo míru CTR.

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Všimli jste si ve svém prohlížeči podobného zobrazení?

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit