SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Google zlepšuje hledání podniků v Mapách a lokálním vyhledávání

Nedávno se na Twitteru objevila zpráva, že Google Maps a lokální vyhledávání přidává zajímavou novinku k lepší orientaci a nalezení požadovaného místa. 

Nyní občas začíná zobrazovat k adrese podniku slovo “mezi” (In between) a odkazy na podniky poblíž. 

Chcete najít tzv. nízkovsící ovoce i na Vašem webu? Test metody Keywod golden ratio aneb Umístění v TOP10 na Google do 39,5 hodiny.

Na screenshotu níže vidíme dotaz z vyhledávání určitého podniku, který má v záznamu právě slovo “In between” a odkazy na sousední podniky. 

Může se zdát, že úmysl Googlu je zvýšit konkurenci lokálních firem. Nicméně je to pouze změna, kde dříve bylo slovo “blízko mě” (near me).

Cílem je tedy usnadnit uživatelům nalezení podniku, který hledají. Je totiž šance, že právě některé sousedící firmy bude uživatel znát. 

 

Zdroj: https://www.seroundtable.com/google-local-in-between-28809.html

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit