Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Google testuje filtrování výsledků v SERPu

Posledních několik týdnů zaznamenáváme řadu testů od Googlu v organickém vyhledávání. Většinou se jedná o drobné změny ve vzhledu, umístění či barvě. Před pár dny ale Carrie Hill zveřejnila na svém Twitteru screenshot, kde Google nabízí pro vyhledávaný dotaz dodatečné filtrování výsledků. V případě Carrie se jedná o asistenční služby veteránům. Google zda nabízí k doplnění několik kategorií výsledků.

Pokud si uživatel vybere jednu z kategorií, změní se výsledky vyhledávání:

Prakticky se jedná o doplnění tzv. long-tail klíčových slov, která Vám Google našeptává. Pro uživatele je tato služba, pokud ji Google spustí, určitě velkým plus. Co se týká majitelů e-shopů a webů, je zde značná příležitost přeskočit konkurenci, díky správnému obsahu, který Google přiřadí k daným vyhledáváním.

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit