SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Google Moje Firma přidává nové otevírací doby

Poslední dobou Google přidává podnikatelům stále více možností, jak vylepšit svůj profil v Google My Business. Nedávno například přidal možnost informací pro klienty, co vše daná firma (restaurace) nabízí.

Nyní přichází s další novinkou. Tou je úprava a přidání otevírací doby. Do nedávna jste si mohli vybrat pouze z nastavení obecné otevírací doby pro každý den. 

Na tento odkaz NEklikejte, pokud chcete s Vaší konkurencí hrát v SEO fair play.

Aktuálně k standardní otevírací době můžete přidat další podrobnosti o otevírací době a zvláštní otevírací dobu. 

Další podrobnosti o otevírací době:

Nyní si můžete zvolit několik variant a pro každou z nich vytvořit zvlášť otevírací čas. 

Jak vidíme na obrázku, můžete například zvolit dobu, kdy rozvážíte jídlo, kdy si mohou zákazníci vyzvednou zboží či do kolika hodin vaří kuchyně ve Vaší restauraci. Tyto a další hodnotné informace určitě pomohou potencionálním zákazníkům v rozhodování, který podnik si vyberou. 

Zvláštní otevírací doba:

U této nabídky můžete svým potenciálním klientům říci, zda máte úplně nebo částečně otevřeno například o svátcích. Google zároveň nabízí nejbližší svátky v dané zemi. 

Nemusí se jednat jen o svátky. Můžete nastavit vlastní termín. Například když máte dovolenou. 

Je vidět, že Google se stále více zaměřuje na lokální podnikatele a chce jim nabídnout co nejlepší možnosti, jak se prezentovat u jejich lokálních zákazníků. 

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit