SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Google častěji zobrazuje miniatury obrázků ve výsledcích mobilního vyhledávání

RankRanger, poskytovatel nástrojů pro SEO nástroje, oznámil, že Google zobrazuje miniatury obrázků ve výsledcích vyhledávání mobilních výsledků s větší frekvencí.

Co jsou miniatury obrázků? Miniatury obrázků v úryvcích výsledků vyhledávání v mobilním zařízení se zobrazují v okamžiku, kdy společnost Google zjistí, že v úryvku jednotlivého výsledku vyhledávání obrázek, který má jít spolu s názvem, adresou URL a textovým popisem stránky. Zde je příklad:

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Stačí se registrovat a nechat nám telefon. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci ukázku ZDARMA >>

Proč je to důležité? Představte si, že máte seznam výsledků vyhledávání na prvním místě a váš konkurent na místě druhém. To se dá předpokládat za úspěch, že? V tomto případě to je ale jinak. Váš konkurent má miniaturu obrázku ve svém seznamu výsledků vyhledávání a vy ne. Oči hledajícího mohou tedy přeskočit přes Vaši první pozici a přeskočit na svého konkurenta kvůli obrázku.

RankRanger také uvedl, že počet stránek s výsledky vyhledávání, které mají miniatury obrázků, vyskočil z přibližně 40 na přibližně 75 procent:

 

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit