Jedná se o volný překlad článku https://www.seroundtable.com/google-search-console-translated-results-33411.html
Google v tichosti přidal nový filtr do přehledu v Google Search Console. Nový filtr se nazývá „přeložené výsledky“ a ukazuje vám, kolik hledajících přistoupilo k obsahu vašeho webu, když jej Google přeložil do výsledků vyhledávání.
Prozatím to vypadá, že funkce funguje pouze pro mobilní zařízení a ve vybraných zemích. Google uvedl, že pokud jde o přeložené výsledky vyhledávání, „někdy může Google přeložit titulek odkazu či snippet na výsledky, které nejsou v jazyce vyhledávaného dotazu. Přeložený výsledek je funkce vyhledávače Google, která uživatelům umožňuje zobrazit výsledky z jiných jazyků v jejich jazyce a může pomoci vydavatelům oslovit větší publikum.“
Když pak hledající klikne na odkaz pro překlad, veškerá další interakce uživatele se stránkou probíhá prostřednictvím překladače Google, který automaticky přeloží všechny odkazy, které následují. Právě tehdy je třeba se ujistit, že vaše reklamy, pokud jsou na stránce, fungují s překladačem Google.
Je to jen o něco více dat, s nimiž si můžete hrát a využívat je k porozumění vašich návštěvníků.
Jedná se o volný překlad článku https://www.seroundtable.com/google-search-console-translated-results-33411.html
Podrobný přehled a návod jak pracovat s Google Search Console naleznete v článku Google Search Console: Kompletní návod, triky, postupy pro 2023.