Úvod Druhá polovina roku je pro většinu firem klíčová. Black Friday, Vánoce, Silvestr, Nový rok a následně i plesová sezóna patří k nejsilnějším období...
Detail článku »
Úvod Když se mluví o SEO, většina článků a návodů se zaměřuje na Google, ale zapomíná se na Seznam. Český trh je specifický –...
Detail článku »
Úvod SEO je běh na dlouhou trať. Každý chce být vidět ve vyhledávačích, ale spousta firem dělá chyby, které jejich snahu sráží dolů. Většině...
Detail článku »
Úvod S neustálým vývojem digitálního prostředí se objevují nové přístupy k SEO. Jedním z nich je GEO tzn. generativní optimalizace pro vyhledávače, která využívá...
Detail článku »
Úvod PPC reklama je jedním z možných způsobů, jak okamžitě získat zákazníky z vyhledávače Google. Funguje na principu, že platíte jen za proklik, tedy...
Detail článku »